lördag 27 februari 2010

Senaste nytt från student"våningen"


Ja här avfolkas hemmet under skrivandes stund. Anton är påväg till 19 års kalas, Johan sitter på tåg till Lund och Andreas o Kitty ska ut o äta. i vanlig ordning blir då maken o jag kvar haha. Ja vi är väl inte super sociala, med OS på Tv och jag med näsan i anatomiböcker blandat med ett gigantiskt gipsprogram på datorn hm. Jag tror minsann att vi ska äta nån macka eller nått lite senare för nån vidare service är det inte tal om här trallala.
I fem timmar har jag o min goa studiekompis suttit här, o minsann fått ihop TVÅ inlämnings rapporter till måndag, då det är dax igen för en vecka i Malmö. Under dessa timmar har Andreas skött om hela familjens tvätt, hur go är inte han då?
Något småmysigt pyssel här hemma är inte att tala om nuförtiden och det är så frustrerande tycker jag. Fick iallafall med mej ett fång vita fina tulpaner här i veckan att pryda min själ med :-)
Jag ska även snart ta bilder på mina bedårande kuddar som min underbara vän Eva sytt! Åhh va fina dom är i sofforna.
Så! Nu har jag haft en liten pustepause så nu åter till alla ben/leder/rotationer/gips mm mm.
Trevlig lördagskväll alla :-D

1 kommentar:

  1. Hihi! Då får vi hoppas att tågen går denna vecka!
    Kramar från Lotta

    SvaraRadera