måndag 8 mars 2010

Lycka :-)


Att äntligen få paketet med denna ljuvliga sjal :-) Som jag har väntat på den.
Annars då? Internationella Kvinnodagen! O här står jag...I köket lutande mej mot köksbänken. Tittar på ett helt fat med nybakade muffins och i ugnen puttrar Två!! stora moussaka som familjen ska ha till middag. Hm känns liksom fel va? Ska genast stänga av köket här o lägga mej i soffan med min bok tror jag :-)
Kram på er

Ps Bilden har jag tagit från countrystyle.se den underbara nätaffären :-)

1 kommentar:

  1. Önskar jag också hade något i ugnen...just nu blir det av någon anledning mycket "köpemat". Mycket gott och FÄRDIGT finns det på Mästerlivs eller Widerbergs i Lund. Fast riktigt lika gott som hemlagat är det ju inte. Jag har i alla fall köpt en liten jästfyrkant så nu blir det hembakt bröd!
    Kramar Lotta

    SvaraRadera