torsdag 25 mars 2010

God morgon :-)




Denna veckan har jag lustigt schema. Jobbar varannan dag. Så idag är jag "ledig" och skall givetvis ägna den åt studier. Tänk va! Varje ledig dag sitter jag här med alla böcker och åhörarkopior, skelett, gipsprogram, när jag skulle kunnat lega på soffan och ätit praliner haha. Men nu är det som det är detta halvår och det ska bli så skönt när jag är klar med utbildningen tycker jag.
Utomhus måste man ju vara iallafall och nu har staden ställt ut helt enorma blomsterlådor överallt i vanlig ordning. Så vackert är det.
I "våningen" går det sin gilla gång. Anton har massvis med skolarbete nu innan den stora Studenten!!!!
Jag har lite löst börjat förbereda mej mentalt på allt som ska ske dessa månader haha. Man kan tro att man har vanan inne nu när det är tredje gången. Men jag vet allt hur det kommer att bli :-)
Men det är en så rolig dag denna, med stor fest.
Innan den dagen så är det ju BAL! Då är det oxå fest i stan och alla mamor står där med tårar i ögonen kan ni tro :-)
Ha en bra dag alla

3 kommentarer:

  1. Så fina tulipaner!!! :)
    Lycka till med jobb och pluggkombinationen nu då.
    Idag har vi helgdag i Grekland vilket vi firar med att inte laga mat och lata oss.....
    Kram
    C

    SvaraRadera
  2. hej hej guuud va ja längtar "hem" när ja ser bilderna.. såg på nyheterna att ni haft 16 grader å sol!! fatta de e 4 mindre än 20!!!! själv har vi legart på ca 2 grader å snön hånler mot mig ännu.. jag tror ja tar stora väskan nu till påsk när ja ska ner, så ja kan stanna till iaf maj då kanske d har smält undan här.. nä men skulle tycka d va super kul om du kunde titta förbi eller nått på lördan när vi e hos farmor.. fast om du inte jobbar så firar du kanske påskafton med familjen.. men skulle iaf va roigt å få se dig! kramar från gnesta

    SvaraRadera
  3. Hihi! Tänk att vi väljer samma motiv att fota!! Men visst är det fint i Helsingborg nu?
    Kramar Lotta

    SvaraRadera