torsdag 8 april 2010

Ska det vara så här???






Hej alla! :-)
Ja ni, ett halvår av mitt liv passerar här i nån dimma tror jag. Är jag inte på jobbet så pluggar jag så ögena blööör. Men det går, om än segt haha.
Det "vanliga" livet finns runt om och det noterar man ibland. Killarna med flickvän eller kompisar/Påsken kom minsann den oxå och annat som liksom bara rullar på. Nått annat som rullar på är min "nya" cykel :-D
Plötsligt fick jag en cykel av mammas granne för hon hade två! Tänk vad livet blev enklare igen, när man bara snabbt ska nått litet ärende, Hurra!!!!
Nu har jag precis slagit igen böcker för denna stund och ska tillbringa morgondagen tillsammans med dom igen. På tisdag är det TENTA!!!!! Isch......
Bildkavalkad visas nu på studier/Påskpyntad stad och min fina cykel haha
Ha en bra kväll alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar