måndag 12 april 2010

Malmö veckan är här!


Det betyder skolbänken för mej och TVÅ tentor. Är väldigt nervös, ja hur ska en snart femtioåring klara detta???? Isch!
Men nu har jag pluggat o pluggat o pluggat lite till, så det är ju bara att bita ihop.
Inget annat nytt under solen. Igår firade vi 17 åriga Tanja med kalas. Jag fick minsann ihop hela ligan, det är en bedrift i sej. Så roligt att få träffa alla en liten stund. Sen ner till "våningen" o alla böcker igen.
Ja ni hör hur trist människa jag blivit hm. Nu ska jag iallafall strax ge mej ner mot stationen. Minsann ska jag nu börja med mitt köpekaffe en vecka igen. Det kan man bli beroende av ;-)
Håll nu en liten tumme för mej denna veckan alla snälla ( eller Dig.1 som jag numera säger :-))

2 kommentarer:

  1. Lycka till!! kommer du fixa galant! tråkigt vi inte hann å träffas nått i påskas! kramar.. hälsa ligan!

    SvaraRadera
  2. Tentorna går säkert jättebra! Och nu går ju tågen nästan som de ska igen...Lycka till!
    Kram Lotta

    SvaraRadera