fredag 4 december 2009

Vilken slöfock


Jag är! Här skrivs det inte precis vareviga dag har jag märkt hm.
Jobbet tar för tillfället lite knäcken på mej tror jag. Ja inte bara mej utan hela skaran kroknar lite tror jag. Tufft men sant. därför tänkte jag då tillbringa hela helgen där med start 13.15 idag haha. Men igårkväll var det mys :-) Min lillasyster med benämning lilla, för jag är minsann 20 år äldre,var här hos mej, o det var helt underbart roligt. En extra kram till dej :-)
Annars snurrar det på här. Anton och hans klass har precis haft en stor julshow på konserthuset, tre föreställningar med fullsatt. Så väldigt roligt. Han är en hårsmån från uppkörning och snart är det jullov :-)
Johan jobbar näst in till varje dag vecka efter vecka och Andreas är på slutklämmen till sista tentan detta år.
En lite suddig bild förärar jag er på årets adventsljusstake här i "våningen" :-)
En lite matt kram från mej

4 kommentarer:

  1. Fullt ös hör jag. Så roligt med besök av systern:-)
    Väldigt fina stakar i fönstren du har.
    Kraaam

    SvaraRadera
  2. Så lilla Lotta vilket fint arrangemang med ljus på bordet du har;-)
    Nöjd?? fniss
    Kram

    SvaraRadera
  3. ehh va mia hemma hos dig? va roligt i så fall!! kramar lisen

    SvaraRadera
  4. Ja, ibland tar jobbet alldeles för mycket av fritiden, eller hur??? ;-) Jättefin adventsstake och sen har jag sett ditt fina ljusnät på balkongen!!! Åh, så fint ni bor!Kramar Lotta

    SvaraRadera