onsdag 23 december 2009

LilleJulafton



God morgon alla :-)
Sitter här i köket helt ensam. Det sovs i alla rummen och i dag är det dan före dopparedagen.
Igår skötte då jag o maken om vårt "kända" (enligt killarna haha) julklappsrally. Ut med bilen till de butiker utanför stan o hämtade hem vad vi tänkt oss, in mot stan igen och fixade resten, klart!!
Jag är ledig idag oxå och mest innesaker. Killarna skall ut en sväng på stan i samlad trupp. Det mest för att studiepengen kommer idag tror jag, o Johans lön :-)
Granen blev äntligen färdigklädd igår och vaktas av nya "våningstomten" vid sin eld och gamla "hustomten" vid stubben. Den blev väldigt stor :-)
Nu önskar jag er alla en Riktigt God Jul o tänk på mej lite imorgon när jag måste tassa upp för lilla backen va ;-)
Kram / Lotta

1 kommentar:

  1. Jättefin gran ni har fått:-)
    Fniss, tomten vaktar fint där du.
    Nja, helt ensam var du la inte va?;-)
    Nu får man återgå till sina sysslor här.
    Hälsa alla från oss och önska God Jul!
    Kraaam

    SvaraRadera