lördag 23 januari 2010

Rockmamma :-)



Ja ni! Det känns väldigt konstigt att stå och se sonen på scen ska jag säga. ja jo ännu konstigare är väl att stå där alls haha. Medelåldern ökade med 300% bara jag o maken o de andra bandmedlemmarnas föräldrar klev innanför dörren på The Tivoli i stan :-)
Har du varit här nångång undrade annan son när vi stod i kön? Jadå sa jag stolt, fast då var det en tågstation så jag väntade väl på nått tåg den gången, fniss.
DOM VANN DOM VANN!!!! Fick nypa mej i armen för att inte liksom ställa mej med plakat om att det var min unge däruppe :-)
Nu blir det fortsättning på denna tävling Popcorn så jag får "äran" att gå dit igen.
Annars då!
Ledig igår och städning/byte av sängkläder/badrum fick sitt. Den där soffan stod o stirrade mej i ögonen o sa, nähä inte ska du väl sjunka ner här med din bok nä, hm.
En cykeltur var tillsist inplanerad, lite blommor, mycket mat. Visst måste man se ut som en idiot när man står där på innergården o irrar med blicken, tittar sej omkring o förstår! Cykeln är borta!!! Min tappra springare är puts väck!
Ja ni go vänner, ha en bra lördag så sticker jag till Akuten o jobbar en kall lördagskväll.
Kram kram

http://www.myspace.com/existencesweden

5 kommentarer:

  1. Hej lilla rockmamma:-)
    Gud vad roligt detta är med duktiga Anton.
    Du skriver så roligt om att medelåldern ökade med 300%.
    Hälsa den lille gossen från oss att vi är impade:-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hihi, du är allt rolig du! För gammal blir man aldrig vet du! Låter kul det där med spelandet!
    Ha nu en bra helg på akuten! Jag ska bara ha det gott!

    Kram kram!

    SvaraRadera
  3. Näe, har dom snott cykeln eller bara lånat????
    SuperAnton, såå härligt!!! Kram till er alla
    från stolta "moster"Cattis!!!!

    SvaraRadera
  4. Cattis!
    Snott!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Välkommna hem igen måste jag ju oxå säga :-) Ni var efterlängtade kan jag gissa hihi. Sovlaki måste vara trist tillslut hehe.
    Tusen kramar

    SvaraRadera
  5. Så stolt du måste ha varit!!! Och så roligt att de vann! Jag ska kolla länken när jag kommer hem och dessutom visa min musikintresserade dotter!
    Kramar till dig!

    SvaraRadera