torsdag 7 januari 2010

Nästintill Kungligt besök :-)



Ja det kan ni tro :-)
Min "syster" från Kalymnos med yngsta son är här!!!!!!!!!!! Hos oss!!!!! Man kan nästan inte tro att det är sant :-)
Vi träffas ganska sällan och då alltid på "vår" ö. Nu mitt i smällkalla vintern så kommer dom hit till oss. Helt fantastiskt är det.
Vi har precis kommit hem från en, visa stan o alla mysaffärer runda. Sonen var med och efter ett tag kroknade han lite o ville stå utanför o vänta på oss ( med all rätt haha)
När Cattis kom ut från affär nr nått sa hon till sonen, jag har hittat en sak jag vill ha. Som en äkta Grekisk kille svarade han, ja jag har hittat TVÅ saker Jag vill ha :-) )jag fnissar lite här eftersom jag vet att Cattis kommer att översätta detta till sonen)
Annars går det sin gilla gång här i "våningen". Andreas vrålpluggar till stora tentan imorgon, Johan har börjat jobba så smått igen efter några dagars ledigt. Anton har lov tills måndag och bara myser o spelar han. Maken kom hem igår efter en tripp till Norrköping som sagt, och börjar även han jobba på måndag. Den enda stackars människan som bara jobbar o jobbar o jobbar, det är jag det hm.
Vi hittade så söta ljuslyktor idag Cattis o jag eller hur?
Ha en bra kväll alla

3 kommentarer:

  1. Blir så rörd!!!!Vad mysigt för dej med besök av syster vad skoj att ni verklige får rå om varandra eftersom ni inte träffas så ofta.Vad skoja att gå på stan i massa mys affärer.Fina ljuslyktor som fick följa med hem.Dom var gulliga.Passa på att njut och mys.Ha en härlig kväll.Varmkram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Jättesnygga ljuslyktor!!! Och kan du rekommendera någon av dina mysiga affärer??? Jag tycker själv att jag är så dålig på att hitta. Härligt med syster på besök! Jag saknar alltid min och önskar att hon bodde här.
    Kramar till dig och hoppas nya året fått en bra start!!

    SvaraRadera
  3. Vad roligt med besök av systern:-)
    Hoppas att ni har haft det mysigt.
    Vilka fina lyktor.
    Kram

    SvaraRadera